петък, 16 януари 2015 г.

Зимна фея.../ Winter Fairy...

Здравейте, Вълшебници!



 Днес ви показвам картичката, която направих за моето късметче от Картичкофурийската коледна размяна-Valarie. Надявам се, картичката ми вече да е пристигнала при нея успешно. Малко се позабавих с измайсторяването ѝ, но ми се искаше да вложа повечко старание вместо да наплескам нещо на две-на три. Надявам се Valarie  да си я хареса :)))




 Целият творчески процес около картичката протече с огромна лекота. 
Постарах се да ѝ придам възможно най-снежен вид . Тук на помощ ми дойдоха акрилната боя, краклето и снежните кристали, които  съчетах с прекрасния печат на Mo-Winter Fairy Talva . Добавих малко снежинки и перлички и ето това е моята Зимна феичка в целия ѝ блясък :)))




 Spectrum Noir Colors:
skin : FS1,2,4,9
hair: GB8,9,10,11   TN6,7
 clothes and wings: HB1,2,3  PL1,2,3   LV1,2,3  IB1,2
Background: IB1,2  Blender ,  white gel pen
                          


Предизвикателства / Challenges:

4 коментара:

  1. Your card is absolutely gorgeous! Stunning colouring and fab design!
    Thank you so much for joining us at Mo's Digital Pencil this fortnight. Hope to see you back for more challenges!

    Hugs, Anja

    ОтговорИзтриване
  2. Много, много ми хареса картичката, която получих. Заслужаваше си забавянето и всичко. Влюбена съм в нея и си я държа на видно място, за да ме вдъхновява и усмихва всеки път, когато погледна към нея. Благодаря ти от сърце, че толкова си се постарала, за да имам такова бижу.
    Прегръдки и усмивки от мен. :)

    ОтговорИзтриване