петък, 17 януари 2014 г.

Някъде по света...

Здравейте, Вълшебници!

Дойде и моят ред  да ви предизвикам в "Картичкофурии" ,но най-напред искам да честитя празника на всички именници днес. Бъдете здрави,много вдъхновени и смело сбъдвайте своите  мечти.
Темата която избрах за  предизвикателството е... "Някъде по света"... или  картичка вдъхновена от любима дестинация (място). Под място имам впредвид държава или град, които сте посетили или пък много мечтаете да посетите.  Място което е оставило някаква следичка в сърцето ви,приятни емоции и чувства.Помечтайте,поразходете се из спомените си и вплетете тези свои емоции в картичка или пък друг хартиен проект на тази тема и... създайте своя шедьовър.
Ще ми бъде изключително приятно да помечтая, да попътешествам с вас и ...да се насладя на  красотите създадени от сръчните ви ръце.
Проекта който силно ме впечатли ще бъде награден с Ваучер на стойност 20 лв. От български крафт магазин.
 Моето вдъхновение към вас е свързано с една любима на мен и семейството  ми дестинация,а именно романтичния и космополитен Париж.



 

Силно се надявам темата да не ви затрудни и дано е достатъчно интригуваща, за да се включите  в предизвикателството ми при " Картичкофурии"

 Пожелавам ви приятен и усмихнат уикенд !
   

 

1 коментар:

  1. Картичката ти е много вдъновяваща и романтична! Обичам такива теми (в които всеки може да се развихри независимо какви техники и материали ползва).

    ОтговорИзтриване